Het opstellen van een fraud en integrity policy is het formuleren van een duidelijke set van regels en richtlijnen waarmee een onderneming fraude en andere vormen van onethisch gedrag probeert te voorkomen, detecteren en corrigeren. Het beleid omvat doorgaans een gedragscode voor werknemers en andere betrokkenen, inclusief regels voor transparantie, rapportage van vermoedelijke fraude en sancties bij overtreding. Een effectieve fraud en integrity policy helpt ondernemingen risico’s te beheersen, reputatieschade te voorkomen en het vertrouwen van stakeholders te behouden of te verbeteren.

 

Ons ervaren team biedt diensten aan voor het opstellen van een fraud en integrity policy voor uw onderneming. Wij begrijpen dat het voorkomen en opsporen van fraude en ander onethisch gedrag cruciaal is voor het behouden van het vertrouwen van uw stakeholders en het beschermen van uw reputatie. Wij hebben ruime ervaring in het ontwikkelen van effectieve beleidsmaatregelen die specifiek zijn afgestemd op de unieke behoeften van uw organisatie en werken nauw samen met u om een beleid op te stellen dat past bij uw bedrijfscultuur en -waarden en dat voldoet aan de toepasselijke wet- en regelgeving. Neem vandaag nog contact met ons op om te zien hoe wij u kunnen helpen bij het opstellen van een solide fraud en integrity policy.

 

 

Prijs: vanaf 5.000 EUR

 

Op basis van een gratis intakegesprek maken wij graag een op maat gemaakte offerte

 

U hebt mogelijk interesse in dit product en u wenst een gratis intake gesprek? Contacteer onze specialisten vrijblijvend via ons contactformulier hieronder, per e-mail (anti-fraude@everest-law.be) of telefonisch (09/334.94.70).